حال چشمات


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

من از حال چشمات سراغی ندارم  تو شبهای بی تو چراغی ندارم

اگه سرنوشته اگه قسمت اینه هنوزم دلم بی تو تنها ترینه

به قلبم سپردم که عاشق نمونه که دلتنگیامو کسی هم ندونه

به قلبم سپردم که تنهام بذاره که بازم نگاتو به یادم نیاره

من از حال چشمات به بارون نشستم تورو گریه کردم تو قلبم شکستم

به تو دل سپردم ازم دل بریدی تو قلبم شکستم نگو که ندیدی

نمیشه که ردشم از این بی قراری تو اما گذشتی که تنهام بذاری

نمی تونم از شب چراغی بگیرم بذار از نگاهت سراغی بگیرم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
شنبه 3 فروردين 1392| 16:15 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§